Не-геймър на NEXT TV Gaming Knights: Мит или реалност?

До вчера си мислех, че да си геймър е като да си космонавт (‘щото нито съм пробвала особено много, нито съм усетила, че ме бива… или влече, и освен да гледам някакви хора около мен, дето са супер навътре в нещата, докато аз си цъкам ретро тетриса отстрани). Мислех си също, че да ходиш по някакви геймърски събития е ок само ако си супер запаленият геймър  и т.н. Така де… Далеч съм от идеята, че ще се запаля по игрите или ще задобрявам, ако играя по-често. Като се имат предвид жалките ми опити, които се броят на пръсти… Едва ли. Тетрисчето от 90-те си е чук за мен!
И за да не ставам много празнословна – като куц гълъб съм стане ли въпрос за неща, дето се цъкат, стрелят, едни логически тактики се развиват, следене, завои… и каквито там неща още има в игрите. Про-та, извинете ми профанизирания изказ!

Всичко това с предразсъдъците и пр. нещица беше до вчераденят, в който най-сетне успях да се разпиша на най-якото събитие и първото в живота ми геймърско такова!

За незапознатите – Gaming Knights се провежда всеки вторник в Culture Beat и независимо дали си фен или не, е задължително да го посетиш, ако имаш нужда от поне 5-часово разбиване на митове и легенди за света на игрите или просто 5-часово разбиване от игри и кеф!

Моят опит сочи, че за аматьор а.к.а. куц гълъб като мен са възможни и двете неща 🙂

gaming_knights

Накратко за вчера:
Появихме се към 17:30 на мястото на събитието. Усмихнати хора, забавляващ гостите младеж на входа, поосъзнаване сред супер яките джаджи… В началото беше леко неловко, чувствайки се като герой от „Боговете сигурно са полудели“ при вида на всичко това…
Организаторите обаче са толкова общителни, че се погрижиха за нас и се започна записване за състезание с коли (книжка не ви трябва), за Супер Марио състезание (това съм го играла на тв игра едно време, ама класическото, йей!)… Имаше от онези супер яки неща, които все ги играят по филмите – пинг-понг  с плазмата, PS move може би… И това е яката работа, особено като се има предвид, че се поизпотихме.

gaming_knights

Междувременно се запознахме с Роро (за тези, които не се сещат на прима виста, е младежът, който едно време ни махаше от екрана по ММ ТВ, а днес се занимава със случването на нещо много яко, наречено NEXT TV и още куп неща…), който е супер милият и готин човек, страшен пич! Заведе ни до младеж, който прави приложение, наречено intugame VR, с което за първи път не само играх на нещо, в което трябваше да стрелям (ако имаше вариант да се самозастрелям по невнимание, 100% щях да го направя няколко пъти…), но и гледах през очила, които правят 3D виртуална реалност. Честно, как се мислят тези джаджи, не го проумявам!

Освен карането на кола (Project Cars), в която въобще не си пролича, че някога съм ходила на шофьорски курсове и съм взимала книжка, пинг-понга, очилата, Супер Марио (super mario cart) състезанието (на което се класирах последна – това, да знаете, си е първо място отзад-напред!), любимата ми част бяха настолните игри:
Миш-маш, което е адски забавната игра, измислена от едни симпатяги, с които се запознахме и играхме доста време.
Пичовете при настолните бяха толкова добри, че ни научиха как се играе и на Jungle Speed, Dobble, а най-най-най-любимата игра, освен миш-маша разбира се, е Love Letter: Batman.

gaming_knights_batman

И ако си мислете, че с това се изчерпва забавлението – ГРЕШКА! Най-предизвикателната игра беше чрез QR кодове и едни загадки… Нощна стража ни накара да обикаляме, обръщаме столове, промушвайки се, връщайки се обратно по няколко пъти за повторна проверка… Голямо търсене падна на всички кодове, които бяха не само умело скрити, но и задаваха доста сложни (поне за мен) загадки… Най-забавна беше реакцията на човека, който се опитваше да ни дава подсказки, отговаряйки с усмивка, че всичко е толкова лесно, докато аз отсреща се пулех, недоумяваща къде бъркам… Та същият човек се оказа автор на цялата тази сложнотия, за което му благодаря! Човече, не разбрах как се казваш, но наистина браво!

За следващия път (вторник, 21 юли) ще бъда въоръжена с ум-бръснач и много борбен хъс, за да се класирам поне на някое състезание предпоследна (може и отзад-напред)!
CHALLENGE ACCEPTED!

P.S. „С твоите карти по твоята глава!“ е новата ми геймърска мъдрост  : )

Вашият коментар

