Хаос и хармония на Summer Chaos Festival 2015

Второ денонощие откакто преживявам и се възстановявам от най-добрия концерт тази година.
Най-добър, защото да се съберат Amorphis, Papa Roach и Godsmack на едно място в България е оксиморон. Беше. Вече не е. Тук е моментът, в който благодаря на всички, които сбъднаха тийнейджърските ми, а и не само, мечти.

По сбъдването на мечтите ми не знам колко човека са работили, но знам за тези, които ги споделиха с мен. Пътуващите във влака, приятелите ми, познатите, които срещнах, а и тези, които не успях. За 26 часа пропътувахме 700 километра, поджапахме в Черно море до колената, пихме бира и лимонада и лежахме по убийствено приятна и зелена трева. Каквито и последици да са оставили скачащите ни стъпала по нея, то усещането да полегнеш на зеленичко си е несравнимо, още повече че бяхме на рок концерт, а не на пикник. Така де, хареса ми!
11418384_10204405429484951_661984288_n
А това усещане беше ново. Концертът, на който осъзнах, че възприятията и нуждите са се променили. Ако преди беше най-важно да съм най-отпред и да гледам (и рева, когато излизат) бандите, то сега се радвах и на заобикалящия ме свят. Познати от цяла София, цала България, се бяха изсипали там. Майки с деца по тревата, бащи с деца на раменете. Айляшко и моряшко!

А бандите ги обожавам!
(Умишлено пропускам The Pomorians, за които смятам, че на вокала трябва да му се изключва микрофона.)

Biohazard
Разцепиха. За първи път ги чух, но емоцията достигна и до мен, особено когато вокалът дивееше и се здрависваше с хора от публиката.

Amorphis
Който не ги е слушал, да го направи. По случайност ги гледах миналата година и бяха убийствено добри. Тогава се влюбих платонично във вокалиста Tomi Joutsen, който с разочарование установих, че е отрязал растите си. Онези расти, стигащи до глезените му! Толкова извънземно яки! Въпреки това бандата е супер добра и много различна. Макар да смятам, че в клуб е мястото за тях, заради наситената смесица от звуци и инструменти, както и от гласа на вокала, които сякаш се разпиляха из стадиона, бандата си остава изключителна. И ги чакам отново. Надявам се скоро!

Като говоря за мечти, по-конкретно тийнейджърски, едва ли е трудно да се сети човек, че Papa Roach са сред бандите, които моето поколение прослуша точно в периода 14-18. Толкова хитове, представени с такъв заряд от цялата банда, но най-вече от вокала Jacoby Shaddix, който скачаше като за 100, докато пееше. Вилнееше из сцената, среди пръсти, после при публиката… Страшен. Особено когато днес видях, че в социалния си профил е споделил снимка с наш фен…
Нагледно как да бъдеш любимец на публиката по-долу : )

cobyrules
Докато всичко течеше по план… И мислех, че ще посрещна и последната банда от 167 см височина, както винаги се е случвало (откакто съм със завидните 167 см.), виждайки само глави и светлини, то този път в компанията имахме луд приятел, който намери доста по-високо и приятно място. Причината, поради която съм доволна, че Summer Chaos беше точно на стадион Лазур в Бургас е, че не само липсваше контрол между зоните, имаше чешма, от която да си пия студена водица без пари и да се умивам, за да не се препека съвсем… Та, причината е онази супер висока кула фронтално на сцената, на която успяхме да се покатерим по някаква страшничка и висока, тъмна стълба. Докато бях пред дилема дали да съм омиротворена или да рискувам живота си, катерейки се по нещо такова… Ме убедиха (не, че е трудно да убедиш един близнак), че е много яко горе. И беше!
IMAG0769
Мястото, от което се виждаше всичко: сцена, светлини, птици, хора (кой колко си рови във фейсбука, колко снима или се снима), отзад морето, блокове… Вълшебно и с постоянен адреналин, заради вибрациите от скачащите на кулата хора и мисълта „Ще сляза ли цяла?… Майната му. Съли Ерна ти пее.“

Godsmack
Са веднъж! Всички яки песни… Няма стари, няма нови! На всичко се пее и крещи, скача… Наситено, засищащо, велико изпълнение и усещане! И спомените, и те : )

Благодаря за всичко: часовете, в които забравих кой ден е, колко часът е, как съм…
Всичко беше гигантско яко! И искам пак! 
IMAG0758

One thought on “Хаос и хармония на Summer Chaos Festival 2015

  1. Това е най-добрия БГ хард фест на който съм бил някога. Радвам се, че и на теб ти е донесъл толкова много емоции, също като на мен. Rock on и продължаваме! 🙂

    Like

Вашият коментар

