Професия СТАЖАНТ

Днес приключи най-дългият, най-тежкият и най-ценният стаж за мен. За почти 6 месеца бях част от сплотен екип, който ме изненада с доверието и топлото посрещане още първия ден, а днес с признателността си.

Стажът беше наистина труден. Хвърлих се в дълбокото надолу с главата. И това, погледнато днес, е най-доброто, което можех да направя за себе си. Беше сложно, непознато, но имах добри учители и с много питане и полезни съвети научих как, къде, защо. А най – голямата радост по време на работата, са моментите, в които виждах, че съм наистина ценна, наистина от полза. Това е добавената стойност на стажа – да бъдеш значим за колектива, да бъдеш част от него.

Не осъзнавах всичко, което съм постигнала до днес, когато 20 души се изсипаха в офиса, докато нищо неподозиращата аз, довършвах задача, слушайки с едно ухо музика. И всички събраха погледите си в мен, а менторката ми, връчвайки подарък, ме заля с благодарствени думи. Е, както се очакваше се разплаках. Така едноседмичните ми опити да бъда силна и като камък бяха осуетени.
Още повече ме развълнуваха разплаканите лица срещу мен. Опитах се да скалъпя реч, хълцайки, извинявайки се за пелтеченето и благодарейки за всичко.

Последните 6 месеца ме направиха значително по-смела и по-сигурна в себе си. Вече не ме е страх да се захвана с нещо непознато, а напротив, бих искала да продължа с предизвикателствата към себе си, защото най-трудните периоди в живота ни, са тези, които ни правят по-силни и по-добри. В каквото и да било.
И най – важното е да имаш подходящите хора около себе си, които да се доверят, да те напътстват и да оценяват всички усилия, увенчани или не с успех.

P.S. А, да, носенето на кафе не е мит в стажантската професия, но аз го правих по собствено желание и с голямо удоволствие!
Огромно благодаря на всички! 

2 thoughts on “Професия СТАЖАНТ

Вашият коментар

