Да счупим лошото

Гледали ли сте Breaking Bad?
Ако да, и аз.
Ако не сте, имате зелена светлина да го направите.

Добре, това преди малко прозвуча като не много добра реклама на банка или нещо за кредити.
И все пак филмът е наистина добър.

От нещата, които много хора около мен гледат и точно затова не проявявам желание да последвам примера им. Сякаш не искам да загубя своето време за нещо дълго например 5 или 10 сезона или 1500 страници, защото много хора са решили да го направят. Искам да направя избор, чийто наклон не е повлиян от нечие мнение. Но това е почти невъзможно.

Когато изгледах и последния епизод на филма бях обичайно за такъв момент тъжна. Разделях се със забавни, откачени, зли и добри герои, гениални образи, интересни научни факти, запомнящи се реплики, култови кадри и пр.

Минута по – късно си казах, че:
Аз съм щастлива, задето живея точно тук и сега, в това време, в което се раждат  гениални истории и поредици, и в страна, в която все още можем да се радваме на торентите.

Ако бях гледала нещо подобно преди години, докато бях в гимназията, щях да се запаля и по химията и физиката, или поне щяха да бъдат доста по – интересни от практическа гледна точка като науки. Това им липсва на часовете по скучните за повечето точни науки, а именно теорията, простичко и гениално употребена на практика. 

*** Да счупим лошото се роди като един от многото варианти, които видяхме в българските субтитри за превод на името. „Опасно лош“ и „В обувките на сатаната“ са част от тях, но „Да счупим лошото“ звучи универсално. Ако искате да забиете някоя мацка, като я поканите на епизод от филма, пробвайте фразата: Искаш ли да счупим лошото? / Да чупим лошото, а?

Пишете ми за резултати и ГЛЕДАЙТЕ филма! А тук може да гледате филма на VICE за истинския Уолтър Уайт.

Вашият коментар

