Z-Rock, да ‘илядите!

Юхууу, сякаш аз имам рожден ден!
Но не, най – якото радио има рожден ден за 8-ми път!
Преди около година по това време получих най-  случайното обаждане, което ми донесе няколкомесечно щастие. Това щастие е същото, което изпитвам и сега. Но вече мога да кажа, че съм и влюбена в радиото, защото то е Радиото с главна буква.

Институция, общество, медия, цял жив организъм, който ме образова музикално, ментално. Понякога се грижи и за черния ми дроб и бъбреците.

Преди година имах честта да черпя опит и знания от самото място, на което, ако щете ми вярвайте, работят най – прекрасните професионалисти (и биролюби)!

Ще се върна малко назад, към миналогодишното предизвикателство за слушателите, от което станах част и аз самата. А именно 7-те истини за рока.

Е, не помня кои споделих тогава, но зная, че има една и това е:
Рокът у нас нямаше да е това, което е, ако го нямаше Z – Rock!

Още 8 века желая на най – рокаджийското радио!

Вашият коментар

