Честит още един рожден ден на мен!

Още една страница, равняваща се на една година, се прикрепи към книгата на моя живот.

През нея се научих,  че всяко сърце може да бъде излекувано с любов, но не просто любов, а много от нея. В чиста и непринудена форма.

През изминалите 12 месеца отделих 3 от тях за стаж, който на този етап е най – мечтаният и вече сбъднат. Бях в любимото ми радио Z -Rock и видях и усетих, че у нас има страхотни хора, невероятни професионалисти, а мечтите се сбъдват понякога съвсем случайно, само с едно телефонно обаждане.

Разочарованията са задължителна част, защото те не просто те връщат в реалността, а даже на две преки от старта. И трябва да се съвземеш, да помислиш, да преглътнеш и да продължиш с поглед в новия облак с причудлива форма, който ще гониш. Задължително хванал някого за ръка. Много е важно да има кой да те подкрепи или да избърше сълзите, най – вече тях, даже и да започне да ги събира в бутилки, защото понякога са в повече.

Приятелите. Приятелите, които може да не виждам по месец, макар да живеем в един квартал, но които са до мен. И които ме познават и обичат, както и аз тях.

Любимите банди, които ме накараха да плача поне 5 пъти в рамките на 2 часа.

И всички останалите малки неща, заради които започнах предизвикателството #100HappyDays.

И най – важното в личен план: научих се да готвя! Е, не всичко, но съм майстор на домашния кекс (всеки път е с почти еднакви съставки, но вкусът е различен). А в момента очаквам с нетърпение гостите по случай рождения ми ден да опитат от тортата, която правя за първи път, за да затвърдя уменията и да пристъпя към следващо ниво.

И не на последно място се убедих, че от най – важните неща, за да бъдеш щастлив, е да си в хармония със себе си!

Мир, хора!

Вашият коментар

