Да си Dubioza(ш) Kolektiv(a)

И в началото на този пост аз не знам какво да пиша. 3 часа от живота ми и може би 3-те най – безгрижни и емоционални часа от него.

images (3)

Официално се постави началото на една по – различна година. Защото вече бях на първия си по – сериозен и мащабен концерт. И сега съм още по – убедена, че не е важно да си фен до мозъка на костите си на някоя банда, за да ги чуеш на живо. Още по – яко е ако „запознаването“ се случи именно докато си в публиката, а не пред монитора. Йеееей!

И защото нещо такова почти не може да се опише с думи, може би крещенето е по – подходящо:

А аз никога няма да забравя Моментът, в който исках да изкрещя колко много обичам целия свят и всички! Тогава на сцената се качиха Dubioza Kolektiv.

P.S. Това е от онези неща, които бих искала пак и пак, и пак… А подгряващите Q-Check щракнаха бутона на щастието!

One thought on “Да си Dubioza(ш) Kolektiv(a)

  1. Pingback: The Subways или концертът с най-много стейдждайвъри на глава от населението | Светът на Мира

Вашият коментар

