If I was your vampire.

Ако бях вампир, щях да съм твой вампир.

Да, твоят.

Най – страшният от всички и най – противоречащ на природата на вампирите.

Щях да прогоня всички останали от теб, за да си само мой.

Ако бях твой вампир, щях  да се вселя в теб, докато пушиш цигарата си, за да усещам дима в дробовете ти и вкуса на катран.

Докато пиеш и усещаш главата си, или започваш да не я усещаш съвсем. И тялото също.

Ако бях твой вампир, щях да съм в теб, когато се гледаш в огледалото, за да те гледам и аз. За да съм толкова красив вампир, колкото красив човек си и ти.

Ако бях твой вампир, бих пил от кръвта ти, докато спиш, за да ме сънуваш. Мен. Най – прекрасният вампир, пиещ от теб.

Ако бях твой вампир, щях да оставям много леки следи от зъбите си, но никакъв спомен в главата ти. И щях да съм в тялото ти, докато разглеждаш следите в огледалото с недоумяващ поглед.

Ако бях твой вампир, всички щяха да желаят да са на мое място. Може би и на твое. Нека бъде наше. И вечността.

Вашият коментар

