Наръчник при среща с врачка или една странна ситуация в четвъртък

Това сигурно е и ще бъде най-странното и несъответващо на личността ми и блога ми творение. Извинявам се и на всеки, когото ще отегча или разочаровам в следващите минути.
Провокира ме една среща с доста скрита и малка част от обществото – тяхно величество врачките. Да ги намериш на улицата не е лесно, но пък те те намират без проблем, особено в Студентски град. След срещата ми се замислям дали всички напивания и сбивания и всякакви такива груби прояви,студентски, не са в резултат на вечно отрицателните заключения на тези същества, пораждащи само мъка, мъка, мъка…
Е, аз все още не вярвам в думите им, но това, което казват ме накара да си направя кратък, аматьорски анализ на начина им на говорене и стратегията за улавяне на наивни или любопитстващи точно като мен същества.


Това, с което ще започне дамата е невероятни комплименти за добротата, чистотата, непорочността и пр. мили думи, които за няколко секунди те улавят и това е моментът, в който сте с единия крак, че и с двата в капана. Честито, вие сте шаран! И за всичките комплименти по ваш адрес следва сладкото отмъщение. Продължаваме с липсата на късмет, защото е ясно, че всеки малко или повече се смята за нещастник, от време на време само. Още една стреличка право в целта.
Малко кривва от пътя на лошите новини и ви съобщава, че ще живеете дълго, ех, можеше да каже вечно, поне да си повярвам, че ще сторя такива добри и значими дела за света и човечеството, че да живея в историята и умовете, ама не! Лоша врачка!
Всичко което ще чуете се казва бързо, едва го запомняте, но ефектът е налице, айде дай сега 2 лева. Така и тя си е научила урока, почти го рецитира с висока скорост, а слухът ти се напряга да разбере повечето думи, а мозъкът да запамети част от бръщолевенията.
Оказва се, че жертвата е много добра, т.е. всеки попаднал в капана й, ама добро не вижда. Айде греда отново, ‘щото това твърдение съвсем и изключително противоречи на мен, моите идеи и свят, но нека вярва.
И защото цялата описана от нея картина трябва да има злосторници, това са не една, а цели две жени, но тя не знае, не може да „види“ дали са сестри или имат друга роднинска връзка, но важното е, че аз нямам с тях обща кръв. Тюх, как ми олекна! Много ясно, че ще са жени, защото аз не се сещам за мъже, които да се занимават с подобни глупащини.
И за да посмени тона, задава въпрос, така тактично дали имаш нежив роднина, ако посмееш да кажеш да, да знаеш че ти праща здраве, защото то звездите им го говорят.
И след цялата диагноза идва ред на чудодейното лекарство. И към него винаги, ама винаги има сол или захар, ей така, за вкус. Само да не си помислите, че ще намерите тази билка някъде! Само тя може да ви снабди с нея, даже по някаква случайност сега има в себе си, ама трябва още някой лев, не може тъй, срамота е. То на нея не й е за парите, има си жената, ама е срамота за 5 лв да ми даде такава ценна билка, дето цери всичко!

Е, горе-долу й се вързах, ама по някое време с налучкванията ме загуби. И любопитството ми се изпари.

Извод: Каквото и да ти говорят врачките, знай, че става дума за пари!

Вашият коментар

