Следва продължение…

Едни вярват в извънземни, други в отвъдния живот, а трети в промяната.

Промяната, за която е нужна само една стъпка и започва.

Вече си имаме една малка пътечка, а ние я продължаваме с Арт Мегдан.

Един фестивал от студентите за студентите, който може да се похвали с идване на бял свят.

И така.

Аз не вярвах, даже май още не мога да повярвам. Но пък всичко говори, че е истина. Случва се.

Аз съм щастлива, че съм част настоящето, че съм точно тук и сега, защото иначе нямаше да се разпали и този огън, който така мило сгрява.

Щастливци са и всички, които имат нещо общо с „Арт мегдан“, защото всички ние сме орисниците на новото, появило се в света днес.

Да ни е честито!

Вашият коментар

