Зависимост чрез подарък или подарък чрез зависимост?

Когато е петък. Когато вали. Когато целият ден е обърнат с краката нагоре и няма изглед да се изправи, тогава на помощ идват те: те, които се грижат за зависимостите ни.

Тъй като днес отвори врати възобновения и разширен, и по – лъскав, по – шумен и пр. магазин до нас, реших, че е почти в рамките на нормалното потребителско поведение да хвърля една зеница. Е, шляене, без намерение за покупка, абсолютен кошмар за управителя, но.. все пак станах жертва на идеята. Взех си успокоителни под формата на шоколад и кола и се запътих към касата.

На касата: спирам, плащам, взимам си нещата и… Метър след това една бутилка Coca – Cola се насочва към ръцете ми. Те не я подминават, а я приемат като древните божества жертвоприношение ( май тук сравнението е в повече). И усмивката ми грейва върху все още носещото сърдития отпечатък на сбъркания ми ден лице.

И макар наскоро да преодолях зависимостта си към щастливата напитка, днес ми напомниха, че зависимостта е част от мен, независимо дали в миналото или настоящето, а когато пък става дума за подарък, съществото ми е безсилно!

Днес Coca – Cola ме инжектира с доза от своята щастлива зависимост, а аз съм малко по – щастлива от по – рано днес!

Вашият коментар

