Огън, Въздух, Водя, Земя и Човек

Официалното лято на „сефтетата“ беше миналото (2011). Но докато съм човек и живея, с желание за повече и повече, ще има сефтета. Ех, че хубава дума!

Първото ми посещаване на плажа  през нощта, с красив огън, пеещ с китара, с усмихнати хора и нашепващо море. Студена нощ и стоплящ огън, ситен пясък и много вода, тъмнина и искри. Толкова много на едно място, сякаш всичко красиво и приятно е точно там. И съм част от него, заедно с всички присъстващи. И едно възклицание: „В рая съм!“ (а всъщност на плажа в Катерини (Гърция).

Чувствам се свързана повече отпреди, свързана с природата, със земята, и същевременно зависима. Четирите стихии и аз с тях. 

И това ако не е прекрасно изпълнение на едно отлежало цяла година обещание!

И всичко благодарение на невероятната ми майка!

 

 

 

Вашият коментар

