Непознатите, които даряват щастици

Понякога съвсем непознати могат да те зарадват много.

Едно момче и едно момиче, които продават изработените от тях щастици ( частици щастие) на входа на Борисовата.

Съвсем се случайно се спирам, разпитвам, харесвам си някаква мидичка и е моя. Оказва се, че търся от много време определено нещо, което никъде не намирам. И никой не ми предлага да ме снабди с него или да ми го направи. Е, за мое огромно щастие, младите странни хора се заемат със задачата да имам нещото и то за по – малко от едно денонощие. Разделяме се с усмивка и надежда, че след броени часове ще нося на врата си щастицата.

Нов ден. Позвъняване на телефон. Моето нещо е готово. Ще се срещнем по – късно. Идва часът на срещата. Всичко е готово. И не едно, а цели две! Няма как да не ги взема! Та те са специални, те са направени, защото аз съм пожелала, предизвикала съм тяхното раждане, няма как да ги изоставя. Това са новите ми специални предмети. И знам, че са уникални, също като смисълът, който влагам в тях и значение им за мен. Те са от малкото неща, които наистина са мои. И все пак, нямаше да бъде така, ако не бях срещнала добри непознати, които да предадат и своята енергия в красивите, неповторими щастици!

Искам за някого и аз да съм такъв непознат!

Вашият коментар

