Уроци по етикет на остров

Пътешестването е едно от най-хубавите неща в живота.

Когато пиша това, съм все още на острова, за който по някаква случайност Олдъс Хъксли споменава в книгата си „Прекрасният нов свят“. Именно Кипър е единственото място в историята, на което се провежда подобен експеримент, който обаче ще запазя в мистерия за тези, които не са чели книгата, за да подразня любопитството им ( гъделичка ли ви вече?) и за да провокирам запознатите да си го припомнят.
Е, може да не ме бива в подобни неща, но няма как да не спомена факта, че докато съм на дадено място, чета именно за него, а това е някакъв непознат все още за мен остров.

Сблъсък първи: Тук е неприлично да кръстосаш крака, сиреч да сложиш единия върху другия, докато си на маса по време на хранене.
Сблъсък втори: позволиш ли си да си опреш крака на съседния стол, докато седиш, означава, че „се сваляш“ на човека (мъжа) на него. И таз добра!
Моят извод: момичета, внимавайте как и къде си държите краката 😉

Сблъсък трети: поради факта, че преди време това място е било част от английски колонии, движението е от лявата страна. И е много вероятно сблъсъкът да се превърне в „нещо ме бутна няколко пъти“, което бе част от разказа на един забавен приятел, говорейки ми за живота си в страна с обърнато движение.

Споделено в очакване на поредния сблъсък
Час 3:25
Дата 16.07.2012
Град Лимасол
О-в Кипър
Планета Земя

Вашият коментар

