Ново блокче падна…

Всеки, всяка, всяко, всичко е домино. Реакция след реакция. Подреждане, опитване, провал, повторно усилие, надежда, успех, щастие. Една дума: щастие. То е по пътя ми или аз по неговия път.

Аз го търся, аз го предизвиквам, но то е едно от многобройните блокчета. Ще го позная само, ако блъсна колонката, но ми трябва смелост. А смелостта е в другата колонка, тя е едно от всичките блокчета. И тях трябва да съборя. За да ги съборя, ми е необходимо време, желание, подкрепа. Още фигурки…

Една нестихваща игра на избори, рискове, аз сред тях, другите покрай мен. Хора, лица, души. С усмивки или без. Аз ги предпочитам усмихнати. Причиняват ми същата реакция… И хоп! Ново блокче падна…

20120706-143026.jpg

Вашият коментар

