В търсене на смисъла…

Докато седя и чакам вдъхновението си, се сещам за любимата си учителка.

Тя има рожден ден днес. Но това не е от значение, а е просто добър повод, за да направя нещо, което отдавна желая:

Да напиша нещо за нея. Но и това не е толкова важно:

Защото тя е в сърцето ми.

Тя е от малкото хора, които се появяват случайно в живота ти, но остават там завинаги:

Защото са те научили, защото са те променили.

Отдавайки себе си, вярвайки ти във всеки един момент, споделяйки житейския си опит.

Тя ме научи да летя. Да летя без самолет и без да съм птица.

Тя ме научи да пътувам. Да пътувам без да мога да шофирам и без да знам пътя.

Тя ме научи да виждам. Да виждам без да отворя очи и без да е светло.

Тя ми подари зрънце щастие, в прегръдка на усмивка.

Тя е човекът, който ме научи,че трябва да вярваш силно,

да вярваш в себе си,

да си смел, смел да мечтаеш,

да мечтаеш, за да постигнеш,

да постигнеш и да не забравиш,

да не забравиш, че някога, някой те е научил.

Научил как да откриеш смисъла.

А моят смисъл е щастието.

Благодаря!

Вашият коментар

