Осъзнаване в хаоса

Аз.

Аз искам.

Аз искам да мога.

Аз искам да мога да докосна облаците,

да почувствам изгрева и да си отида със залеза.

Аз искам да се роня като дъждовна капка или като детска сълза.

Искам да разпаля огън и да мога сама да го овладея.

Аз искам да предизвикам буря или слънчево затъмнение.

Искам да живея като горд орел, издигнал се в небесата,

да наблюдавам всичко, що се случва на земята.

Аз искам да бъда безсмъртна като камък,

променяща се като водата,

изпепеляваща като огън и незабележима като въздуха…

Искам да живея, а не да тлея.

Искам да покоря върхове, а не да се спускам по склонове.

Искам да загубя. Да усетя тъга и самота.

Но пак да изправя глава

и да вперя поглед високо – там,  където владее тишина,

тогава искам да се превърна в жена,

но не просто жена, а цяла стихия една!

Тогава мой ще е света!

Аз искам да мога и мога да искам!

Вашият коментар

